Verzending NL €4,95 óf gratis ophalen in Breda (op afspraak)

Frequently Asked Questions


Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Bestellingen die op werkdagen zijn geplaatst, worden de volgende dag verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. 
 
Track & trace zegt dat mijn pakket is afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen?
Soms kan het voorkomen dat de koerier de bestelling al heeft gescand zoals afgeleverd, maar nog niet is gestopt. Wacht tot het einde van de dag om er zeker van te zijn dat deze niet is afgeleverd. Mocht de koerier aan het eind van de dag niet komen opdagen neem dan contact met ons op via info@bloesemvintage.nl.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
Check voor de zekerheid even of je het juiste e-mailadres in hebt gevuld. Het is ook mogelijk dat de e-mail in je spambox terecht is gekomen. Kun je de bevestiging niet vinden? Neem dan contact op met info@bloesemvintage.nl.
 
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Bestellingen kunnen worden geannuleerd zolang ze nog niet verzonden zijn, neem in dat geval contact op met info@bloesemvintage.nl. Als je bestelling al verzonden is, kunnen we de bestelling niet meer annuleren of wijzigen.
 
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt een product annuleren of een product toevoegen als je bestelling nog niet verzonden is, neem dan contact op met info@bloesemvintage.nl. Indien je bestelling al verzonden is, is dit helaas niet meer mogelijk.
 
Hoe kan ik de verzending van mijn bestelling volgen?
Wanneer je bestelling door de verzender is ontvangen, ontvang je een track & trace code via e-mail. Dit kan 1-2 dagen duren. Heb je de e-mail met track & trace code na die tijd nog niet ontvangen? Neem dan contact op met info@bloesemvintage.nl.
 
Ik heb het verkeerde adres ingevuld, wat nu?
Als de bestelling nog niet verzonden is, kunnen we het adres mogelijk nog wijzigen, neem dan contact met ons op via info@bloesemvintage.nl en deel zo snel mogelijk de juiste adresgegevens met ons. Zodra de bestelling ons kantoor heeft verlaten, kunnen we niets meer doen. Heb je de verkeerde bezorggegevens ingevuld en is de bestelling al verzonden? De kans bestaat dat het pakket vanwege het onjuiste adres wordt teruggestuurd naar ons kantoor. Wanneer we deze bestelling terug ontvangen, nemen we contact met je op om de juiste verzendgegevens te verzamelen om je bestelling correct te verwerken. Als de bestelling wordt afgeleverd op het opgegeven adres dat niet van jou is, kunnen we helaas niets meer doen. Bloesem Vintage kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor dergelijke ongevallen. Het is de eigen verantwoordelijkheid van de klant om de juiste informatie te overhandigen zodat we de bestelling perfect kunnen verwerken.
 
De levertijd / dag van mijn pakket is vertraagd.
Bij vertraging van de bezorging van je bestelling kun je contact met ons opnemen via info@bloesemvintage.nl, dan zullen wij de status van je pakket controleren. Het kan enkele dagen duren voordat je een reactie krijgt. Houd er rekening mee dat verzendingen tijdens het hoogseizoen soms vertraging op kunnen lopen, zoals tijdens Kerstmis of andere feestdagen.
 
Mijn pakket is verloren gegaan, wat moet ik doen?
Neem dan contact op met info@bloesemvintage.nl, dan gaan wij samen met onze koerier op zoek naar je pakket. Het kan enkele dagen duren voordat je een reactie krijgt over de status van je pakket. We zullen je in ieder geval altijd op de hoogte houden met updates via e-mail. We komen er samen wel uit!

Ik wil items retourneren.
Het is mogelijk om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een verzoek in te dienen om je item(s) te retourneren. Gezien van alle items slechts één beschikbaar is, is het niet mogelijk om een item te ruilen voor een andere maat/kleur. De kosten voor de terugzending van de items zijn voor eigen rekening. Bij goedkeuring krijg je het volledige aankoopbedrag van de teruggestuurde items terug. Wij hopen dat onze klanten het retourneren zo min te beperken. Het is niet goed voor het milieu om bestellingen heen en weer te blijven versturen. Koop bewust en stel gerust vragen over de items via info@bloesemvintage.nl.